Σάββατο 23 Ιουνίου 2007

Η μικρη μας πολη

Τα μαθηματα και οι εξετασεις τελειωσαν. Τα βιβλια μπαινουν σε κουτες. Εχω ακομα λιγες μερες μεχρι να παω Ελλαδα για τις καλοκαιρινες διακοπες. Ξαφνικα, μετα απο παρα πολυ καιρο βρισκομαι με πολυ ελευθερο χρονο στα χερια μου. Και τι κανω;


Ημερα πρωτη: Αδειαζει το μυαλο απο τις εξετασεις. Κατεβαινω μονη μου για βολτα στην πολη. Χαζευω στο βιβλιοπωλειο. Αγοραζω το Vanity Fair [ελεγα οτι το ειχα βαρεθει, αλλα το αρνηθηκα μολις για ενα μηνα. Τοσο αντεξα!]. Αυτο το τευχος εχει Guest editor o Bono και θεμα την Αφρικη. Το ξεκοκαλιζω παρεα με ενα ζεστο caramel macchiato και skinny blueberry muffin, με Cesaria Evora στα ακουστικα, by the window για να χαζευω τη βροχη αναμεσα στα αρθρα. Ενα απο τα καλυτερα τευχη που εχω διαβασει (η μηπως ειναι επειδη μου ελλειψε;).


Ημερα δευτερη: Παμε Εδινβουργο με τη Δαφνη για επισκεψη στην Κορινα. Ο καιρος μας τα χαλασε. Καυσωνας στην εξεταστικη και με το που δινω το μαθημα η θερμοκρασια πεφτει 10 βαθμους. Παρολ'αυτα τιποτα δεν με ριχνει...


Ημερα τριτη: Πινουμε σακε και τρωμε Ben & Jerry's, ενω προσπαθουμε να σχεδιασουμε την αφιξη του Γιωργου κρυφα απο την Κορινα. Θελει να της κανει εκπληξη. Ημουν σιγουρη οτι η Κορινα τα ειχε καταλαβει ολα, αλλα το σοκ που επαθε μολις τον ειδε ξαφνικα μπροστα της εδειξε το αντιθετο. Μπραβο μου παντως, καταφερα για μια φορα να πω ψεματα χωρις να γελασω... Το highlight της μερας μας: Ποντικι στο σπιτι της Κορινας! Η Κορινα κι εγω την βγαλαμε πανω στους καναπεδες. Οι πιο γενναιοι εψαξαν αλλα δεν το βρηκαν.


Ημερα τεταρτη: Βολτα στο Carlton Hill και στην Ακροπολη του Εδινβουργου. Για καφε στο gay village. Αγορασα και το Εκατο χρονια μοναξιας του Γκαμπριελ Γκαρσια Μαρκες για να το διαβασω στο τραινο. To πρωτο μου λογοτεχνικο για φετος. Ειμαι απαραδεκτη!

Ημερα πεμπτη: Πισω στη μικρη μας πολη. Ειναι ωρα για ψωνια! Πηρα ενα καλοκαιρινο φορεμα απο H&M, λευκα πεδιλα απο Zara, λευκο φουλαρι και ροζ-γκρι τοπ απο Μiss Selfridge. Κοινως κατεληξα στα High Street μαγαζια. Μου ειχαν μεινει αρκετα χρηματα για ξοδεμα οποτε κατευθυνθηκαμε προς παλια πολη, που εχει υπεροχα μαγαζια με vintage ρουχα, μπουτικ, μαγαζακια με δωρα. Δυστυχως δεν βρηκα τιποτα, αλλα και μονο να μπαινεις σε αυτα τα μαγαζια σε ανεβαζει! Οταν ειχαν πλεον κλεισει τα μαγαζια ακολουθησε βολτα διπλα στο ποταμι.


Σημερα: Θελω να διαβασω το βιβλιο μου. Και να φαω στο Evil Eye (το φανκυ, ρεγκε, οτι-να-ναι μπαρ μας που εχει γινει πλεον το δευτερο σπιτι μας). Εχει περιεργα ινδονησιακα φαγητα. Και τεραστιες μεριδες!

Ειναι υπεροχες οι διακοπες!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: