Τετάρτη 16 Μαΐου 2007

Jay Jay Johanson


Εχω ενα παραπονο. Οσο και να μ'αρεσει η μουσικη, οσο και να την ψαχνω, παντα μενω πισω. Αλλα που και που ανακαλυπτω κατι διαμαντακια που οι περισσοτεροι δεν τα ξερουν και χαιρομαι μονη μου! Ετσι και τωρα. Μολις ακουσα το καινουριο cd του Σουηδου Jay Jay Johanson με τιτλο The Long Term Physical Effects Are Not Yet Known.
Τωρα κανονικα θα επρεπε να ακολουθησει αναλυση, περι τι ειδους προκειται, τι επιρροες εχει η μουσικη του κλπ. Ναι, αλλα ειπαμε. Δεν ειμαι και τοσο σχετικη. Θα αρκεστω στο να πω οτι ανηκει στο ειδος της trip hop. Τι σημαινει αυτο; Αγγλια. Ανοιξιατικη μερα. Να βρεχει μονοτονα. Να χεις κολλησει το προσωπο σου πανω στο παραθυρο και να χαζευεις τη θεα μεσα απο τις σταλες που πεφτουν στο θολο τζαμι. Αυτο ειναι ο Jay Jay Johanson για μενα. Η moody μουσικη που συμβαδιζει απολυτα με τον καιρο και τη διαθεση μου.

Και αυτη τη φορα Χαρη μου, το βρηκα μονη μου! =)

Soundtrack: Jay Jay Johanson - She doesn't live here anymore

Δεν υπάρχουν σχόλια: