Κυριακή 13 Μαΐου 2007

Ακου ΛεΠεν ο Σαρκοζι...

Ε, δεν γινεται να εχουν μιλησει οοοολοι για τις γαλλικες εκλογες κι εγω που ελιωνα ωρες στη βιβλιοθηκη τους τελευταιους μηνες διαβαζοντας για τα politics της Γαλλιας να μην εχω μιλησει ακομα! Και πολυ αργησα. Αλλα θα αργησω λιγο ακομα γιατι νυσταζω τωρα και δεν προκειται να κατσω να το αναλυσω το θεμα.

Kι εγω Σεγκολενικη ημουν αλλα λιγο πριν το δευτερο γυρο αλλαξα γνωμη. Για δυο λογους. Πρωτον γιατι στο ντιμπειτ εδειξε ποσο ανετοιμη ειναι να αναλαβει ενα τοσο σοβαρο ποστο (πολλα απο τα επιχειρηματα της βασιζονταν σε ανακριβη στοιχεια, how credible is that?) και δευτερον γιατι κανοντας μια βολτα στο blogspace ειδα οτι ολοι ηταν φανατικα υπερ της σοσιαλιστριας. Και επειδη μου τη δινει να ειμαι με τη μαζα, ειπα να κανω τη διαφορα (Αυτο κι αν ειναι πολιτικο κριτηριο!)

Θα επιστρεψω με επιχειρηματα...

p.s. Βασικα, τωρα που το σκεφτομαι ξερεις τι υποψιαζομαι; Οτι με το να υποστηριζουμε τοσο φανατικα την Σεγκο, προσπαθουμε να γλιτωσουμε απο τις τυψεις για την συντηρητικη κυβερνηση που μας κυβερνα. Την ειδαμε ξαφνικα ολοι σοσιαλιστες, αλλα η Ν.Δ. 3% ειναι μπροστα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: