Πέμπτη 7 Ιουνίου 2007

Η εκδικηση ειναι ενα πιατο που τρωγεται κρυο




Θα την πω την αμαρτια μου. Τους περιμενα με το δικαννο τους Αγγλους. Μετα την μεχρι αηδιας εμμονη τους με τους Ολυμπιακους της Αθηνας και την βεβαιοτητα τους οτι θα καταληξουν σε παταγωδη αποτυχια, περιμενα το πρωτο ολισθημα για να γελασω με την ψυχη μου.
Βεβαια το πρωτο ολισθημα ειχε ερθει καιρο τωρα. Με τον προϋπολογισμο που εχει ξεφυγει απο καθε οριο, με την ελλειψη υποδομης για την μετακινηση των ατομων με ειδικες αναγκες, και τωρα με το logo τους.

Με πιανουν οι χαιρεκακιες μου ωρες ωρες (υπαρχει τετοια λεξη);

Μα εχω αδικο; Τι σκεφτονταν τα μεγαλα κεφαλια του marketing του London 2012 οταν σχεδιαζαν αυτο το logo;

Υποτιθεται οτι αυτα τα 4 κομματια αναπαριστουν το 2012. Με λιγη φαντασια ισως. Ειναι γεγονος παντως οτι ουτε οι Αγγλοι το υποδεχτηκαν θερμα. Οι υπογραφες για την αποσυρση και αντικατασταση του ειναι χιλιαδες. Ελπιζω να τo αλλαξουν, γιατι και το χρωμα και το σχεδιο ειναι το λιγοτερο αποκρουστικα. Κι επειδη υπαρχει μια πιθανοτητα να ειμαι Λονδινο τοτε, και μονο που σκεφτομαι να κυκλοφορω σε μια φουξιοκαναρινι πολη με πιανει μια ανατριχιλα...

Τωρα που το σκεφτομαι, ο Φοιβος και η Αθηνα ειναι υψηλη τεχνη μπροστα σε αυτο το αποκορυφωμα καλλιτεχνικης παρακρουσης!

Soundtrack: Something Stupid - Frank Sinatra

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

apisteyth kagoyria den to syzitw
thanks for the comment!!!!!