Δευτέρα 23 Απριλίου 2007

περι stardust ο λογος...


Κανονικα θα επρεπε να διαβαζω τωρα. Η μαλλον οχι. Κανονικα θα επρεπε να κοιμαμαι τωρα. Αυριο ειναι το πρωτο μου εξαμ κι εγω βρηκα να κανω ποστ τωρα... Τωρα μου ρθε, τι να κανω;

Τι σχεση εχουν ολα αυτα με την αστρολογια; Ειναι Κυριακη, εχουν περασει τα μεσανυχτα (στην Ελλαδα τουλαχιστον) και σημαινει οτι ο stardust εβγαλε τα ζωδια για την καινουρια βδομαδα. Τωρα αναρωτιεσαι ποσο καμμενη ειμαι και τρεχω να δω τα ζωδια με το που βγουν. Αν ο ανθρωπος δεν εχει ζωη τρεχει και παρατρεχει. Κι εγω ειμαι εν μεσω εξεταστικης που σημαινει το χαιλαιτ της μερας μου ειναι οταν μπαινω στο ιντερνετ τα ελεγξω τα μειλ μου και τα ζωδια. Καταλαβες; Οχι; Δεν πειραζει...

Συνεχιζω με τον λατρεμενο stardust λοιπον. Αν πω οτι δεν πιστευω στα ζωδια δεν θα με πιστεψεις. Και με το δικιο σου. Αλλα εγω θα το πω. Παρολαυτα καθε βδομαδα θα ελεγξω το ζωδιο μου. Και οχι για να μαθω τι θα γινει. Αλλα για τις συμβουλες του, τον τροπο που σε κανει να βλεπεις τα πραγματα και ουσιαστικα σου λεει: 'Μην περιμενεις απο τα ζωδια να σου πουν τι πρεπει να κανεις. Ξεκουνησου και παρε την κατασταση στα χερια σου!'

soundtrack: La Boulange - Yann Tiersen

Δεν υπάρχουν σχόλια: